2013/11/27

My (last) week in food


Spaghetti alla carbonara


Jajecznica z awokado i pomidorami + świeżo wyciskany sok pomarańczowy. 
Scrambled eggs with avocado and tomatoes + fresh orange juice.


Kokosowe pancakes z bananami i domowej roboty karmelem.
/ Coconut flavored pancakes with bananas and home-made caramel.


Omlet z warzywami (cukinią, pomidorami) w stylu tortilli hiszpańskiej.
Vegetable omelette (with courgette and tomatoes).


Chińskie pierożki z farszem mięsnym. / Chinese fried dumplings.


Spaghetti z sosem bolońskim ze świeżych pomidorów. / Spaghetti bolognese made from fresh tomatoes.


Domowej roboty bajgle z serkiem brie, awokado, jamon cocido, jajkiem i majonezem.
Home-made bagels with Brie cheese, avocado, spanish ham, fried egg and mayonnaise.


Spaghetti z kremowym sosem z serem pleśniowym, oliwkami i pomidorami.
/ Spaghetti with a cream sauce, mould cheese, olives and tomatoes.

Ten post się trochę różni od poprzednich. Jako że większość czasu gotuję tutaj sama i staram się kombinować z różnymi składnikami, postanowiłam wrzucić kilka zdjęć tego co jem i przygotowuję. Niektóre z nich wypróbowane przeze mnie setki razy dania, inne zaś to nowe przepisy, które postanowiłam wprowadzić w życie. Tak, uwielbiam makarony.


This is slightly different than my previous posts. Considering the fact that most of the time I prepare meals on my own and I try to mix different ingredients, I decided  to add here several pictures of what I eat and cook on my own. Some of them are my all-time favorites, others are just new recipes that I decided to put into effect. And yes, I love pasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz